efc8cdae-c89c-47d0-870a-9bea9d877fdb.png

Potřebujete pomoc? Nechte své starosti na nás! Náš Helpdesk je tu pro vás! Rychlá a profesionální podpora přímo na našem webu. Pro naše smluvní partnery a zákazníky je k dispozici non-stop, 24/7! Pro ostatní jsme dostupní v pracovní době, pokud nejsou operátoři vytíženi. Spolehněte se na nás a užijte si bezstarostnou online podporu!

Potřebujete pomoc? Nechte své starosti na nás! Náš Helpdesk je tu pro vás! Rychlá a profesionální podpora přímo na našem webu. Pro naše smluvní partnery a zákazníky je k dispozici non-stop, 24/7! Pro ostatní jsme dostupní v pracovní době, pokud nejsou operátoři vytíženi. Spolehněte se na nás a užijte si bezstarostnou online podporu!

Potřebujete pomoc? Nechte své starosti na nás! Náš Helpdesk je tu pro vás! Rychlá a profesionální podpora přímo na našem webu. Pro naše smluvní partnery a zákazníky je k dispozici non-stop, 24/7! Pro ostatní jsme dostupní v pracovní době, pokud nejsou operátoři vytíženi. Spolehněte se na nás a užijte si bezstarostnou online podporu!

hard-disk-g63655a9a8_1280.jpg

Ztratili jste data? Nezoufejte! Nabízíme odbornou obnovu a záchranu ztracených souborů. Bez ohledu na to, zda se jedná o omylem smazaná, poškozená nebo zformátovaná data, jsme připraveni vám pomoci. Spolehněte se na nás a znovu získáte přístup k vašim cenným informacím. Vaše data jsou v bezpečných rukou.

Ztratili jste data? Nezoufejte! Nabízíme odbornou obnovu a záchranu ztracených souborů. Bez ohledu na to, zda se jedná o omylem smazaná, poškozená nebo zformátovaná data, jsme připraveni vám pomoci. Spolehněte se na nás a znovu získáte přístup k vašim cenným informacím. Vaše data jsou v bezpečných rukou.

Ztratili jste data? Nezoufejte! Nabízíme odbornou obnovu a záchranu ztracených souborů. Bez ohledu na to, zda se jedná o omylem smazaná, poškozená nebo zformátovaná data, jsme připraveni vám pomoci. Spolehněte se na nás a znovu získáte přístup k vašim cenným informacím. Vaše data jsou v bezpečných rukou.

workshop-gb54eece49_1280_OBZZa__please_credit[palette.fm].jpg

Porouchaný počítač nebo nefunkční notebook? Jsme tu pro vás! S rychlou a spolehlivou opravou hardware, software a datovou obnovou, vrátíme vaše zařízení opět do pohotovostního režimu. Kontaktujte nás ještě dnes a znovu si užívejte bezproblémového používání vašeho zařízení!

Porouchaný počítač nebo nefunkční notebook? Jsme tu pro vás! S rychlou a spolehlivou opravou hardware, software a datovou obnovou, vrátíme vaše zařízení opět do pohotovostního režimu. Kontaktujte nás ještě dnes a znovu si užívejte bezproblémového používání vašeho zařízení!

Porouchaný počítač nebo nefunkční notebook? Jsme tu pro vás! S rychlou a spolehlivou opravou hardware, software a datovou obnovou, vrátíme vaše zařízení opět do pohotovostního režimu. Kontaktujte nás ještě dnes a znovu si užívejte bezproblémového používání vašeho zařízení!

hack.jpg
Odstranění malware

Máte podezření na malware nebo hacknuté zařízení? Poskytujeme odbornou pomoc s bezpečnostním auditem a odstraněním hrozeb.
Kontaktujte nás a získejte zpět kontrolu nad vaším zařízením. Vaše bezpečí je na prvním místě.

Máte podezření na malware nebo hacknuté zařízení? Poskytujeme odbornou pomoc s bezpečnostním auditem a odstraněním hrozeb.
Kontaktujte nás a získejte zpět kontrolu nad vaším zařízením. Vaše bezpečí je na prvním místě.

Máte podezření na malware nebo hacknuté zařízení? Poskytujeme odbornou pomoc s bezpečnostním auditem a odstraněním hrozeb.
Kontaktujte nás a získejte zpět kontrolu nad vaším zařízením. Vaše bezpečí je na prvním místě.

VEL15d4ac75-9dfb-46f2-8e7e-ca36aee8942a.jpeg

Sledování pohybu vozidel, nákladních vozů, stavebních, lesních a zemědělských strojů, kol, osob včetně domácích mazlíčků...

Sledování pohybu vozidel, nákladních vozů, stavebních, lesních a zemědělských strojů, kol, osob včetně domácích mazlíčků...

Sledování pohybu vozidel, nákladních vozů, stavebních, lesních a zemědělských strojů, kol, osob včetně domácích mazlíčků...

GPS Live Tracking
previous arrow
next arrow

Poškození zásilky dopravou / převzetí zásilky

 

Povinnosti zákazníka:

 

Převzetí zásilky

Při příjmu zásilky je příjemce povinen zásilku vizuálně zkontrolovat. V případě, že je zásilka zjevně poškozená, je postup následující:

-    Hodně vizuálně poškozené zásilky doporučujeme vůbec NEPŘEBÍRAT 

-          Příjemce uvede výhradu o poškození řidiči do doručujícího listu

-          Příjemce sepíše ihned při doručení reklamační protokol. V případě, že doručující řidič nemá reklamační protokol k dispozici, je možné sepsat zápis o poškození na volný papír (zápis musí obsahovat, datum doručení zásilky a zjištění škody, číslo zásilky, název a adresu příjemce, popis zjištěného poškození, podpis doručujícího řidiče a přebírající osoby)

-          Pokud doručující řidič odmítne tento zápis zhotovit, nemusí příjemce zásilku přijmout

-          V případě, že obal zásilky nejeví žádné známky poškození, není doručující řidič povinen čekat na rozbalení a kontrolu zásilky

-          Razítka, která obsahují poznámky „S VÝHRADOU“ nebo zápis, který obsahuje jen poznámku „s výhradou“ , nemůžou být v tomto případě akceptována. Výhrada musí být vždy specifikována (poškozeno, promočeno, rozšlápnuto, zničeno apod.)

-   zákazník informuje o škodní události e-shop 

 

Vyřizuje e-shop:

 

Uplatnění reklamace

 

1.)     Reklamace musí být podána vždy písemnou formou

-           V případě elektronického podání jsou adresy následující:

         Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

-           V případě zaslání poštou : 

Bemid Computers - Michal Dvořák

Za horou 176, 664 82 Říčany u Brna

 

2.)      Pokud zákazník sepíše reklamační protokol, není to ještě uplatnění reklamace. Tato musí být ještě zaslána písemně na výše uvedené adresy.

 

3.)     Reklamace musí vždy obsahovat:

-           Číslo zásilky (v případě, že se jednalo o paletu a číslo zásilky neznáte, je nutné doplnit přesné datum, adresu a název odesílající firmy a stejně tak i příjemce)

-           Požadovanou výši škody

-           Rozsah poškození (možnost opravy nebo slevy)

-           Přesnou identifikaci poškozeného zboží a přesný počet poškozených kusů

-           Popis balení zásilky

-           Foto poškozené zásilky i jejího obalu (foto by mělo obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplň kartonu)

 

4.)      Během reklamačního řízení (do doby uzavření reklamace) prosím ponechávejte zboží ve stavu v jakém Vám bylo doručeno a to pro případ ohledání zásilky.

 

5.)      Skryté vady z přepravy je nutné reklamovat do 3 dnů od doručení zásilky.

 

 

6.)      Dle silničního řádu má dopravce na řešení reklamace až 3 měsíce, v rámci zlepšování kvality služeb se však snažíme tuto dobu zkracovat maximálně na 30 dní.

 

7.)      Veškerá komunikace probíhá v písemné formě, pokud bude reklamační oddělení potřebovat cokoliv doložit, bude Vás kontaktovat. Konečné stanovisko též obdržíte v písemné formě.

 

 

8.)      Faktury na zboží zasílejte pouze tehdy, až budete reklamačním oddělením písemně vyzváni. V opačném případě zde budou Vaše faktury drženy po celou dobu reklamačního řízení a v případě zamítnutí případu budou bez proplacení vráceny.

 

9.)     V případě uznání reklamace vždy obdržíte přesné pokyny pro vystavení škodní faktury, prosím postupujte přesně dle nich:

-           Faktura musí být podložena původním dokladem na zboží

-           Musí obsahovat správné fakturační údaje

-           V případě potřeby může být doložena i doklady o likvidaci zboží nebo servisními protokoly o opravě

Výdejní místa

 

Informace

Dárkové poukazy

 

Dárkové poukazy na opravy a služby

Kontakt

info@bemid.cz

 737 524 766

Helpdesk